Často kladené otázky - FAQ

  • Nezobrazuje se mi aplikace správně a práce s ní je pomalá. Pokud se Vám nezobrazuje aplikace korektně, nebo je práce s ní příliš pomalá, může na to ovlivnit několik faktorů:
    1. Rychlost připojení internetu
    2. Verze Vaseho internetového prohlížeče. Naše aplikace je optimalizována pro aktuální verze prohlížečů, zkuste si aktualizovat Vás prohlížeč.
    3. Výkon Vašeho počítače. Pokud máte otevřené množství aplikací, je možné, že přetížení bude zpomalovat Váš systém.
  • Vytvářím mnoho mailing listů a nedají se mi vytvořit další
    1. Pro přehlednost a velikosti dat jsme omezili počet mailing listů na 25. V případě individuálního dotazu, umíme zajistit rozšíření počtu.
    2. Mailing listy, které nepoužíváte v kampaních vymažte.
  • Při vytvořených emailech se mi zobrazují identifikační ikonky, nač slouží?
    1. identifikační ikony slouží pro lepší orientaci a přehlednost při práci s emailovými šablonami
  • Mohu si průběžně uložit email během práce?
    1. Ano během práce s email editorem resp. při vytváření obsahu emailu si můžete uložit každou změnu kdykoliv.
  • Mohu poslat test email přímo z editoru?
    1. Pro rychlejší vizuálně konfrontováním změn s vytvořeným obsahem emailu jsme vytvořili funkci okamžitého poslání emailu do prohlížeče.
  • Mám možnost poslat email ve formě HTML, ale i v TXT?
    1. Máte možnost poslat email i v čistě textovém formátu.
  • Nemám v šabloně funkci na odhlášení. Bude přidána automaticky?
    1. Ano každý email bude mít automatickou patičku ve které bude uveden název Vaší společnosti, možnost ohlásit se, ale také poslat stížnost v případě zasílání nevyžiadaniej pošty
  • Co mám udělat když se někdo nechce dostávat moje newslettery?
    1. Adresát má možnost odhlásit se z mailinglistu nebo i definitivně vyřadit z Vaší databáze pomocí funkce která je přidána do Vašeho emailu. Zároveň tyto funkce můžete udělat i Vy v seznamu adresátů.
  • Mohu vložit do emailu obrázky?
    1. Ano při editování email můžete použít své obrázky, které lze ještě dodatečně rozměrově upravit na našich serverech.
  • Dají se udělat proklik na moji stránku?
    1. Ano, dokonce doporučujeme udělat více prokliků, vzhledem k tomu, že tyto je možné statistiky vyhodnotit a budete mít prohnula který adresát klikat na které linky.
  • Chtěl bych k emailu přiložit soubor. Je to možné?
    1. K emailové kampani je možné přiložit několik příloh, ale doporučujeme uložit si přílohy na Váš nebo náš server av těle emailu vytvořit proklik ke stažení. Takto budete mít ve statistikách přehled a počtu otevření souboru.
  • Jak často bych měl rozesílat kampaně?
    1. To závisí na charakteru Vaší služby, ale obecně se za obtěžující považuje zasílání 6 a více newsletterů měsíčně. Důležitější než počet je ale to, aby Vaši adresáti dostávali vyžádané emaily, proto pečlivě zvažujte koho na MAILINGLIST zařadíte.
  • Kam budou psát adresáti pokud projeví zájem o produkty nabízené v newslettru.
    1. Ideální je vytvořit si při produktech nebo službách linky na Váš eshop nebo objednávkový list na Vašich stránkách. Ale pokud adresáti odpovídají přímo přes emailový program, píší na emailovou adresu, kterou zadáte při vytváření kampaně. Zde platí, že na tuto adresu se vracejí i automatické odpovědi, proto je vhodné mít vytvořenou emailovou adresu pro Vaše newslettery.
Vstoupit do Vašeho FreshMailing konta
NOVINKY
17.08.2014
Freshmailing se zúčastnil 21.10.2014 jako mediální partner konference Teco Conference 2014. Tiskový zprávu si můžete přečíst zde.
qr
Výběr z referencí
a mnoho dalších